Bir vakıf eğitim modeli incelenmesi: 21. yüzyıl öğrenme becerileri informel eğitim durumları

dc.authorid0000-0002-3537-2993
dc.contributor.advisorBulut, Mehmet Akın
dc.contributor.authorSaygın, Yavuz
dc.date.accessioned2024-10-23T15:34:54Z
dc.date.available2024-10-23T15:34:54Z
dc.date.issued2024
dc.departmentİHÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Kurumları İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.description.abstract[No Abstract Available]
dc.identifier.citationSaygın, Y. (2024). Bir vakıf eğitim modeli incelenmesi: 21. yüzyıl öğrenme becerileri informel eğitim durumları. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). İbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12154/3075
dc.institutionauthorSaygın, Yavuz
dc.institutionauthorid0000-0002-3537-2993
dc.language.isotr
dc.publisherİbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
dc.relation.publicationcategoryTez
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.subject21. Yüzyıl Becerileri
dc.subject21. Yüzyıl Öğrenme Beceriler
dc.subjectİnformal Eğitim
dc.subjectSTK Eğitimleri
dc.subject21st-century Skills
dc.subject21st-century Learning Skills
dc.subjectInformal Education
dc.subjectNGO Education
dc.titleBir vakıf eğitim modeli incelenmesi: 21. yüzyıl öğrenme becerileri informel eğitim durumları
dc.title.alternativeStudy of a foundation education model: 21st century learning skills informel education cases
dc.typeMaster Thesis
dspace.entity.typePublication

Dosyalar

Lisans paketi
Listeleniyor 1 - 1 / 1
İsim:
license.txt
Boyut:
1.17 KB
Biçim:
Item-specific license agreed upon to submission
Açıklama: