Bir vakıf eğitim modeli incelenmesi: 21. yüzyıl öğrenme becerileri informel eğitim durumları

Tarih

2024

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

İbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

[No Abstract Available]

Açıklama

Anahtar Kelimeler

21. Yüzyıl Becerileri, 21. Yüzyıl Öğrenme Beceriler, İnformal Eğitim, STK Eğitimleri, 21st-century Skills, 21st-century Learning Skills, Informal Education, NGO Education

Kaynak

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Saygın, Y. (2024). Bir vakıf eğitim modeli incelenmesi: 21. yüzyıl öğrenme becerileri informel eğitim durumları. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). İbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul.