Assessing the role of technology on customer satisfaction: A comprehensive study on Hazrat Shahjalal International Airport

dc.authorid0000-0001-6529-4853
dc.contributor.advisorKuşakcı, Ali Osman
dc.contributor.authorZaman, S. M. Yusuf
dc.date.accessioned2024-10-23T15:26:25Z
dc.date.available2024-10-23T15:26:25Z
dc.date.issued2024
dc.departmentİHÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Hava Taşımacılığı Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.description.abstract[No Abstract Available]
dc.identifier.citationZaman, S M Y. (2024). Assessing the role of technology on customer satisfaction: A comprehensive study on Hazrat Shahjalal International Airport. (Unpublished master’s thesis). Ibn Haldun University School of Graduate Studies, Istanbul.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12154/3073
dc.institutionauthorZaman, S. M. Yusuf
dc.institutionauthorid0000-0001-6529-4853
dc.language.isoen
dc.publisherİbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
dc.relation.publicationcategoryTez
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.subjectAirport Operational Efficiency
dc.subjectCustomer Satisfaction
dc.subjectSelf Check-In Kiosk
dc.subjectSelf Service Baggage Drop
dc.subjectSmart Luggage Tracking System
dc.subjectTecnology Acceptance Model
dc.subjectAkıllı Bagaj Takip Sistemi
dc.subjectHavaalanı Operasyonel Verimliliği
dc.subjectMüşteri Memnuniyeti
dc.subjectSelf Servis Bagaj Teslimi
dc.subjectTeknoloji Kabul Modeli
dc.titleAssessing the role of technology on customer satisfaction: A comprehensive study on Hazrat Shahjalal International Airport
dc.title.alternativeTeknolojinin müşteri memnuniyeti üzerindeki rolü değerlendirilmesi: Hazrat Shahjalal Uluslararası Havalimanı üzerinde kapsamlı bir çalışma
dc.typeMaster Thesis
dspace.entity.typePublication

Dosyalar

Lisans paketi
Listeleniyor 1 - 1 / 1
İsim:
license.txt
Boyut:
1.17 KB
Biçim:
Item-specific license agreed upon to submission
Açıklama: