Sınıf içinde öğretme öğrenme ortamının düzenlenmesi
Yükleniyor...
Tarih
2019
Yazarlar
Özden, Yüksel
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Pegem Akademi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Özet
Bir kurum veya bir işyerini ziyaret ettiğimizde görünen fiziki çevrenin ve oradaki yüzlerin ötesinde bir “hava” sezeriz. iki ayrı mekanda aynı fiziki şartlara ve aynı işi yapan insanlara rağmen faklı bir “atmosfer” yakaladığımız çok olmuştur. İki çalışma ofisi; ikisinde de aynı çalışma masaları, bilgisayarlar, evrak dolapları, evrak sepetleri ... vardır. Fakat iki mekanın bizde bıraktığı “izlenim” çok farklıdır. içinde bulunduğumuz yerler bizde faklı “hisler” uyandırır. “Hava”, “atmosfer”, “izlenim” ve “his” olarak ifade ettiğimiz “ortam”ı tanımlayan bu kavramlar bazen birbirinin yerine geçen, bazen de her biri hepsini ifade etmek için kullanılan kavramlardır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Sınıf Yönetimi, Öğrenme, Öğretme, Sınıf İçi Ortam, Öğrenci-Öğretmen İlişkileri, Sınıf Ortamının İyileştirilmesi, Sınıf Ortamının Değişkenleri
Kaynak
Sınıf Yönetimi
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Özden, Y. (2019). Sınıf içinde öğretme öğrenme ortamının düzenlenmesi. E. Karip (Ed.), Sınıf Yönetimi içinde (35-69 ss.). Ankara: Pegem Akademi