Sınıf içinde öğretme öğrenme ortamının düzenlenmesi

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

2019

Yazarlar

Özden, Yüksel

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Pegem Akademi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/restrictedAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
Eğitim Bilimleri Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü
Eğitim Bilimleri Fakültemiz, kuram ve uygulamaların öğretildiği bir yer olmanın ötesinde, fikirlerin yeşerdiği, yeteneklerin geliştiği ve ömür boyu süren arkadaşlıkların kurulduğu dinamik ve çeşitlilik gösteren bir topluluktur.

Dergi sayısı

Özet

Bir kurum veya bir işyerini ziyaret ettiğimizde görünen fiziki çevrenin ve oradaki yüzlerin ötesinde bir “hava” sezeriz. iki ayrı mekanda aynı fiziki şartlara ve aynı işi yapan insanlara rağmen faklı bir “atmosfer” yakaladığımız çok olmuştur. İki çalışma ofisi; ikisinde de aynı çalışma masaları, bilgisayarlar, evrak dolapları, evrak sepetleri ... vardır. Fakat iki mekanın bizde bıraktığı “izlenim” çok farklıdır. içinde bulunduğumuz yerler bizde faklı “hisler” uyandırır. “Hava”, “atmosfer”, “izlenim” ve “his” olarak ifade ettiğimiz “ortam”ı tanımlayan bu kavramlar bazen birbirinin yerine geçen, bazen de her biri hepsini ifade etmek için kullanılan kavramlardır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Sınıf Yönetimi, Öğrenme, Öğretme, Sınıf İçi Ortam, Öğrenci-Öğretmen İlişkileri, Sınıf Ortamının İyileştirilmesi, Sınıf Ortamının Değişkenleri

Kaynak

Sınıf Yönetimi

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Özden, Y. (2019). Sınıf içinde öğretme öğrenme ortamının düzenlenmesi. E. Karip (Ed.), Sınıf Yönetimi içinde (35-69 ss.). Ankara: Pegem Akademi