Kamali, Jaber

Yükleniyor...
Profil fotoğrafı
E-posta Adresi ORCID Profili WoS Profili Scopus Profili YÖK Araştırmacı Profili Web Sitesi

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
Rektörlük, Yabancı Diller Okulu
İbn Haldun Üniversitesi Diller Okulunun sunduğu İngilizce Hazırlık Programının genel amacı, iletişimsel yaklaşımı kullanarak öğrencileri akademik çalışmalara hazırlamak ve onları etkin, istekli ve kendi kendilerine öğrenebilir bireyler olmaya teşvik etmektir. İngilizce Hazırlık sistemi kurulurken öğrencilerimizin profilleri ve üniversitemizin akademik gereksinimleri göz önüne alınarak Modüler Sistem uygulanması uygun görülmüştür. Uygulamaya konulan Modüler Sistem, seviye gruplarına göre öğrencilerin devam edecekleri modüller sonunda hedeflenen dil becerilerine ulaşmalarını sağlar ve dil eğitim verimliliğin artmasına yardımcı olur.

Adı Soyadı

Jaber Kamali

İlgi Alanları

Kurumdaki Durumu

Aktif Personel

Arama Sonuçları

Listeleniyor 1 - 1 / 1
  • Yayın
    Revisiting an anti-Machiavellian model for teacher education: A critical perspective
    (SAGE Publications, 2024) Kamali, Jaber; Kamali, Jaber
    This study examines a borrowed concept from politics, that is, Machiavellian, in second language teacher education (SLTE), develops an anti-model to it, and explores teacher educators’ viewpoints about the developed model with an eye on critical aspects of teacher education, that is, Anti-Machiavellian. To do so, the literature on Machiavellian thoughts was studied thoroughly based on which a model was proposed and interview questions were constructed. Then, five Iranian expert teacher educators were selected based on non-random convenient sampling to attend individual extensive semi-structured interviews in which they discussed their opinions about the principles of Anti-Machiavellian SLTE. Adopting a thematic analysis, the data revealed that Anti-Machiavellian SLTE associates closely with critical teacher education where teacher education is context-specific, responsive to learners, dialogically engaging, reflective, and practical. The results of the in-depth interviews also indicated that Anti-Machiavellian SLTE is compatible with critical teacher education which, albeit widely advertised, is hard to practice.