Kamali, Jaber

Yükleniyor...
Profil fotoğrafı
E-posta Adresi ORCID Profili WoS Profili Scopus Profili YÖK Araştırmacı Profili Web Sitesi

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
Rektörlük, Yabancı Diller Okulu
İbn Haldun Üniversitesi Diller Okulunun sunduğu İngilizce Hazırlık Programının genel amacı, iletişimsel yaklaşımı kullanarak öğrencileri akademik çalışmalara hazırlamak ve onları etkin, istekli ve kendi kendilerine öğrenebilir bireyler olmaya teşvik etmektir. İngilizce Hazırlık sistemi kurulurken öğrencilerimizin profilleri ve üniversitemizin akademik gereksinimleri göz önüne alınarak Modüler Sistem uygulanması uygun görülmüştür. Uygulamaya konulan Modüler Sistem, seviye gruplarına göre öğrencilerin devam edecekleri modüller sonunda hedeflenen dil becerilerine ulaşmalarını sağlar ve dil eğitim verimliliğin artmasına yardımcı olur.

Adı Soyadı

Jaber Kamali

İlgi Alanları

Kurumdaki Durumu

Aktif Personel

Arama Sonuçları

Listeleniyor 1 - 1 / 1
  • Yayın
    Metamorphosis of a teacher educator: A journey towards a more critical self
    (Kaplan Higher Education Academy, 2023) Kamali, Jaber; Kamali, Jaber; Rektörlük, Yabancı Diller Okulu
    Critical teacher education emerged as a response to the liberal, hegemonic, and power-oriented world that affected teacher education as well. Albeit widely discussed, moving towards becoming this type of teacher educator is neither easy nor fast. This autoethnographic narrative study describes my journey as a teacher educator from a non-critical, product-oriented, passive teacher educator to a more critical, process- oriented, active teacher educator who learns, questions, relearns, and unlearns. The data are gathered from different sources of my personal portfolio, including training diaries, field notes, memories, feedback, and observation. The findings of the study reveal the underlying factors that shape our thoughts, beliefs, and practices and how we can gain voice and agency and transform into critical teacher educators.