Altun, Fahrettin

Yükleniyor...
Profil fotoğrafı
E-posta Adresi ORCID Profili WoS Profili Scopus Profili Google Akademik Profili TR-Dizin Profili

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
Bütünleşik bir program yapısı ile iletişim alanının bütün alt disiplinlerini kapsayacak şekilde yapılanmıştır. Bölüm, İletişimin iki farklı alanı olan medya ve pazarlama iletişimi uzmanlıkları ile ilgili eğitim programları sunmaktadır.

Adı Soyadı

Fahrettin Altun

İlgi Alanları

Medya, İletişim, Sosyoloji

Kurumdaki Durumu

Pasif Personel

Arama Sonuçları

Listeleniyor 1 - 1 / 1
  • Yayın
    Laying the cornerstone for a new Turkey: The June 24 elections
    (SETA, 2018) Altun, Fahrettin; Altun, Fahrettin; İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
    On June 24, 2018, with a participation rate of more than 85 percent, Turkey elected its President and parliamentarians. While determining Turkey’s political fate, the elections were also of significant importance as they allowed for the final step of the transition to the new presidential governance system that was accepted with the April 16, 2017 referendum. This commentary aims to provide an analysis of the period from the referendum to the June 24, 2018 elections. After providing the main reasons that led to snap elections, the commentary analyses the electoral campaign strategies and the election results.