Investigating the role of digital tools and artifical intelligence used in learning and teaching processes on university students' self-regulated learning skills

Tarih

2024

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

İbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

[No Abstract Available]

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Artifical Intelligence, Digital Tools, Education, Learning, Self-Regulation, Dijital Araçlar, Eğitim, Öğrenme, Öz Düzenleme, Yapay Zeka

Kaynak

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Kaya, N. (2024). Investigating the role of digital tools and artifical intelligence used in learning and teaching processes on university students' self-regulated learning skills. (Unpublished master’s thesis). Ibn Haldun University School of Graduate Studies, Istanbul.